Small Skill

Forum Polskiego klanu SmallSkill

Ogłoszenie

Witamy na forum klanu Small Skill w różnych grach multiplayer.

#1 2012-01-17 17:12:52

Kaziu

Administrator

Zarejestrowany: 2011-12-21
Posty: 34
Punktów :   

Wersje AOS

Tłumaczone w translatorze

Ace of Spades Beta 0.75
- dodany click+drag budynek z nacisnąć prawy klawisz myszy
- biegnięcie sprintem gracza dodało (V klucz, unieruchamia autoclimb/shooting)
- nowy masterserver z gamemode, mapa, i porty
-3 dp-person zespół deathcamera dodany (klawisze myszy gracze zmiany)
- widz zespół dodał
- broń teraz robi inne uszkodzenie bloku
- łopata jest silniejsza o bloki (2 ciosy)
- drobny shotgun/SMG poprawy
- dodane wypuszczone obudowy po kuli
- broń określone efekty smugowe
- podrasowane efekty cząstki
- już pixelation na obracaniu się albo patrzeniu na/z
- lepszy związek komunikaty błędu
- zagwozdki lokalizacji (ustalone tłumaczenia i charaktery przerobiły)
- mniej denerwowania ponownie napłodzić sygnałów akustycznych
- kolor chwytaka bloku jest teraz mappable (klucz domyślny: e)
- fala ponownie namnażająca co 30 sekund
- bardziej zaciśnięty serwer pętla sieciowa (nieco niższe utajenie)
- uśmierzone poważne zależności biblioteczne
- serwer auto-reconnects aby masterserver

Ace of Spades Beta 0.70
- bijatyka łopaty!
- strzały w głowę wskazały
- pociski smugowe śrutówki i szarpnięcia
- tłumaczenia dla niemiecki, francuski, portugalski, hiszpański, i włoski
- usunięte lokalizacje nieprzyjacielskie z planu
- pociski smugowe po kuli pokazane na planie
- nowy HUD ikony
- Serverlist teraz informuje o kraju
- lepszy netcode dla aktualizacji wprowadzających
- więcej przeładowywać usuwania błędów
- lepszy członek ochotniczej służby obrony kraju logika ikry kontrolująca
- kliencka analityka wprowadziła w życie

Ace of Spades Beta 0.62
- maniacy śrutówki
- podrasowane ikony mapy
- kolory wykorzystania zespołowe dla ikon gracza
- desaturate kolory gracza (mniej neonu)
- ponownie napłodzić odliczania okazany
- małe zmiany protokołu sieci
- podniesiony ponownie napłodzić czasu w TC
- poprawki błędu w programie
- uczestnik imienia ma kursor
- nowe efekty audio

Ace of Spades Beta 0.61
- nowy tryb gry: Territorial Control
- traktowanie czołowe (splash screen, zmiana nazwy, pobieranie danych postęp, czcionki)
- nowe ikony mapy i HUD elementy
- wrogowie kanonady i orientacje ukazane na planie
- dostosowalne imię/kolor zespołowe
- dokładniejszy przebojowy wskaźnik

Ace of Spades Beta 0.60
- SMG już nie ssie
- globalny killfeed
- konfigurowalne kontrole
- dodany windowed tryb
- łopata teraz ma alt-fire (zastępuje funkcjonalność kilofa)
- serwer może składać mapę albo może załadowywać nowy plan bez wznawiania
- mapa przenosi teraz sprężony
- wireframe ustawienie bloku
- teraz móc słyszeć, jak inni gracze przeładowali
- strona wyniku teraz jest posortowana
- z wskaźnika amunicji
- czystsza pogawędka konsola
- lepsza rejestracja uderzono
- rzeczywisty. ini akta
- oddzielne konfiguracje dla klienta i serwera
- poprawy protokołu sieci

Ace of Spades Beta 0.58
- nowa broń: śrutówka
- strzelba i dokładność SMG wzrosły
- dodany brzęk gracza do listy tabulacyjnej
- dodane przebojowe wskaźniki
- wiadomości zabicia raport broń użyła
- umiejętność dodania robót papierkowych serwera
- kopniak/zakaz zaiązać z grą umiejętność dla robót papierkowych
- umiejętność aby permaban gracze
- pogawędka zapobieganie powodzi
- serwerowy kolor mgły rozkazuje
- adres/połączenie wytworzone przez serwer
- ustalona pogawędka przerywanie przeładowuje
- Klawisz 'escape"teraz opuszcza pogawędkę

Ace of Spades Beta 0.54
- nowa broń - pistolet maszynowy
- nowy votekick system
- rama ogranicznik podskakiwał aby 60 fps
- znacznie wyższy raycasting precyzja (już więcej pierścieni radarowych)
- ironsight odrzut wprowadził w życie
- serwerowa fizyka i weryfikacja uderzono
- ustalone stanie w kolejce z torebki
- bardziej wielkie przydzielanie pamięci dla większych planów
- zredukowane użytkowanie CPU z Snem polecenie

Ace of Spades Beta 0.52
- Adres IP lookup ustalony
- lepszy autoclimb wyrównując na innych graczy
- nie autoclimb spuszczając wzrok
- ustalony odłącza o zwycięstwie mapy

Ace of Spades Beta 0.51
- dodany autoclimb wyrównując
- minimap zrobić odjazd trochę
- optymalizacje działania
- serwerowe amunicje granatu liczyć ustalony
- zagwozdka palety kolorów
-3 rd-person animacja kilofa ustaliła
- ukazane działki mapy brzegu

Ace of Spades Beta 0.5
- serwer protokół komunikacyjny sieci Internet zagwozdka zakresu połączenia (podziękowania matpow2)
- paleta kolorów jest bardziej równomiernie rozdany
- zagwozdka granatu uszkodzenia światowa
- caplimit jest teraz jak należy wysłany klientom
- minutnik precison podniesiony
- prędkość wspinaczki zredukowała (więcej wyregulowań przyjść)

Ace of Spades Beta 0.49
- dodany anty-żal dla wszystkich typów obronnych
- nie pokazywać self-kills jak teamkills
- rozwiązać zdrowie nie pokazany z łopatą
- autoclimb unieruchomiony kiedy przykucnąć

Ace of Spades Beta 0.48
- dodany autoclimb dla kroków 1-blok
- dodany krótki ostrzał własnych jednostek o koparki na twojej wersji mapy
- dodana opcja homoseksualisty mysza do konfiguracji
- dodane limity zdobycia (sprawdzać konfigurację plik)
- dodany nowy ironsights
- ironsight obraz pociągnięty za HUD
- granaty są mniej sprężyste
- ustalony teamchat w czapkach
- tylko widowisko HUD Weapons włącznik
- inna pływająca działka bloku wykrywalnościa
- podniesiona rama ogranicznik
- wysokość skoku wzrosła
- bloki spuszczenia na wodę dokonane odprawy celnej na inicjacji mapy
- gracz wskazuje zsynchronizowany w górę z serwerem
- serwerowe amunicje synchronizacje zagwozdki
- serwerowe kontrole zakresu na wykopaliskach

Ace of Spades Beta 0.47
- zagwozdka spuszczenia na wodę bloku
- nieujawniona zagwozdka mapy brzegu

Ace of Spades Beta 0.46
- naprawiona pluskwa imienia
- naprawiony generator mapy opuszczający woksel

Ace of Spades Beta 0.45
- dodany minimap
- nowe obronny/narzędzie modele z wyższą uchwałą i lepszym oświetleniem
- nowy ironsight png (pozwala zakresom)
- podniesiony rzut granatu odległość
- zdecydowanie domyślne zredukowane do 800x600
- przywrócone uszkodzenie strzelby bloku
- serwerowe amunicje wyliczać zagwozdkę
- zorganizować uszkodzenie granatu po śmierci
- pojemność teraz regulowany kiedy zmarły
- naprawiona pluskwa w bloku spuszczenia na wodę wykrycie
- ustalony sporadyczny nie ponownie namnażać pluskwy
- serwerowe kontrole zdrowia psychicznego montaży mapy
- nieuiszczenie instalować książkę telefoniczną zmieniono się pomijać kwestie UAC
- getcube funkcja teraz pracuje jak należy
- zredukowane użytkowanie granatu szerokości pasma
- kolor kraty mapy zmienił
- odstępy mapy kraty są teraz nawet
- lepsze obchodzenie się z ukazanymi brzegami mapy zaiązać z grą

Ace of Spades Beta 0.42
- naprawiona pluskwa mapy radarowa
- umocowany obraz drący się na szybkiej rotacji (móc organizować potencjalny wypadek)

Ace of Spades Beta 0.41
- folder vxl zwiększył instalatora
- test wersji zagwozdki

Ace of Spades Beta 0.4
- dodatkowy VOXED redaktor mapy
- serwery mogą załadowywać zwyczaj mapy
- F1 uratuje mapę zaiązać z grą
- dodana krata mapy
- kropla na żywo granaty zaraz po śmierci
- gunhit sould przywrócony
- ustalona pogawędka z caps lock
- załadunek mapy zrobiony wszystko w pamięci
- więcej okala sprawdzanie indeksów tablicy
- ustalony stanąć w kolejce w górę zabić opóźnienia
- dodany bardziej serwerowy krętacz wykrycie

Ace of Spades Beta 0.36
- umocowane nieskończone amunicje wykorzystywać
- przenieść więcej zmiennych serwerowy
- dodać automatyczny zakaz na pewno wyczyny
- zmienione stanowisko dowodzenia zapełniające na nowo zachowanie
- chwilowo dla niepełnosprawnych uszkodzenie strzelby bloku

Ace of Spades Beta 0.35
- votekicks i kopniaki administracyjne obejmują tymczasowy zakaz
- dodane fajniejsze coś anty-krętacz
- obniżyć jakiś niepotrzebny przydział pamięci
- skok nie powtarza
- ponowne wykorzystanie temorary komórki pamięci

Ace of Spades Beta 0.33
- ustalone łamane imiona

Ace of Spades Beta 0.32
- dodane pobieranie danych pasek postępu
- testowanie bardziej dynamiczne zarządzanie szerokością pasma
- niewielka optymalizacja do ikony mapy rysunek

Ace of Spades Beta 0.31
- rozwiązana kwestia połączenia z wadliwych liczeń gracza

Ace of Spades Beta 0.3
- używając bezpieczniejszego przydzielania mapy pamięci (powinien organizować jakieś wypadki serwera)
- roboty papierkowe teraz mogą kopać graczy (więcej kontroluje przychodzenie)
- poprawiona uchwała i obraz wzroku z ironsights
- używając lepszego sprężania mapy
- mistrzowski serwer próbuje nie wpuścić misconfigured serwery
- używając ironsights poprawia dokładność
- tyle że skakanie urwą się ironsights
- uaktualnione czcionki gry
- naprawiona pluskwa w intel determinacja wysokości
- ustawiony intel poprawnie na gracza
- zmodyfikowany HTTP-owy protokół komunikacyjny sieci Internet prośba
- allchat wiadomości pokazane w lżejszym kolorze
- komunikat błędu próbując wprowadzić na rynek klienta bez polecenia args

Ace of Spades Beta 0.26
- używając bezpieczniejszego sznurka kopiującego funkcje

Ace of Spades Beta 0.25
- wprowadzony w życie votekicking (typ / votekick id# w pogawędce)
- dodany anticheat
- wprowadzone w życie gromadzenie danych dla przyszłej mistrzowskiej listy zakazu
- spróbować minimalizować kołysanie widoku
- dodać jakieś testy połączenia przed dodawaniem serwera do listy
- zwiększyć czasy oczekiwania serverlist
- aktualizacje serwera z mistrzem częściej

Ace of Spades Beta 0.22
- dodana korupcja z torebki sprawdza nie dopuścić do wypadków
- próba rozesłania mapy w kawałach
- wprowadzone w życie limity transferu rozmiaru okna
- przeredagować jakieś komunikaty błędu
- musieć mieć na strzelbie przeładować
- ustalonym drobnym wypaczaniu gracza modela przy jakichś kątach

Ace of Spades Beta 0.21
- dodane czeki gry wersji

Ace of Spades Beta 0.2
- podrasowana generacja terenu
- gracze teraz stoją przodem do strony nieprzyjacielskiej na ikrze
- Zdecydowanie teraz może być ustawione w Konfiguracji plik
- Zdecydowanie domyślne przesiadło się na 1024x768
- ustalony teamchange guzik samobójczy
- ustalone znikanie intel na teamchange
- wyniki zespołowe teraz wysłały w poprzek sieci
- umocowana sporadyczna mini-łopata albo mini-kilof
- zawleczka granatu dźwięk jest teraz pozycyjny
- inni gracze teraz robią szturchańcowi łopaty dźwięk
- sporadyczna korupcja przysiadu animacji ustaliła
- CP nieprzyjacielskie już pokazany na planie
- potencjał HTTP IP Request zagwozdka
- ironsights teraz checksummed
- modele gracza sprawdzili pod kątem odpowiednich wymiarów
- ustalone obchodzenia się z klientem rezygnują we wjeździe ekran

Ace of Spades Beta 0.1
- napisał szybkie przypinanie gracza z zawodnym kodem
- dodany realistyczny gracz movement/crouching/jumping/sneaking
- rozwiązane kwestie zegara minutnika z tarciem i przyśpieszenie/prędkość
- przepisał blok spuszczenia na wodę wykrycie z 6-dołączalność i przerwami szczególnego przypadku
- dodana grawitacja i wypadające uszkodzenie
- dodana pamięć bloku uszkodzenia
- dodany kilof
- dodana łopata
- dodana strzelba pół-samochodowa (z ironsights)
- dodane granaty
- dodane ustawienie bloku
- dodana paleta kolorów i kolor światowy sampling (nacisnąć prawy klawisz myszy!)
- dodany stanowisko/ruch zależny odrzut dla broni
- usunięty kod png nieba (dynamiczny duszek narty przychodzące niedługo!)
- ogólne optymalizacje (prekalkulacja i pomnaża się do kawałka zmiany)
- dodane oryginalne dźwięki gry
- dodani oryginalni modele gry
- dodany spokojny system animacji dla modelów gracza
- dla niepełnosprawnych mousewheel wyrównując (niepotrzebny i powoduje kwestie kontrolujące)
- wprowadzony w życie wydajny ruiny/granat odbijający kod (nie estnorm () albo cansee () rozmowy telefoniczne)
- dodana rama ogranicznik (pozwala aparaturze nagłaśniającej oddychać)
- czas zsynchronizowany więcej wydarzeń aby framerate
- dodany pełny ekran do widzącej broni
- dodane uzbrajanie granatu
- dokładniejszy granat odbijając
- dodany granat światowy/gracz uszkodzenie
- wprowadzony w życie szybki drawsquarefill ()
- przepisał widok frustrum dokonywając uboju w kodzie gry ograniczyć animację calcs
- wprowadzone w życie amunicje przeciwdziałają i przeładowując (bloki górnicze daje cię więcej)
- usuwać ammoless broń z HUD
- zredukowany mapsizes do 512x512x64 (szybciej pobiera dane, lepszy gameplay)
- dodana mapa działająca w czasie rzeczywistym zaiązać z grą
- player/teamates/structures pokazany na planie
- przeniesiony oddający kod po kodzie gry (zagwozdki jakiś zostawać w tyle)
- mnóstwo ujemnych działek skrócenia (w tym glpos.z)
- przepisał grę ruch/animacja kod ze zgodnością łączności sieciowej
- dokładniejsze kalkulacja centroid dla pływających kawałków
- kalkulacja podskoku mgły dla HUD elementy
- dodane stanowiska dowodzenia, które dają zdrowie i amunicje
- gra jest aktywna teraz zawsze (nie móc przerywać multiplayer)
- podniesiony jakość aby Kena najnowszy winmain warstwa (evaldraw)
- umożliwić jakieś optymalizacje (16-pogryźć/gryźć kolor i windowed tryby zostaną wyeliminowane)
- przepisał drawline2d bez jakiejkolwiek matematyki zapisu zmiennoprzecinkowego
- pozycja i precyzja wprowadzająca zredukowana do pływaka (redukować ruch w sieci)
- używając cpu vars i funkcje z winmain
- regulowany DirectSound zmienne do skali gry
- CTF gamemode dodany
- wprowadzony w życie efficent duszek hitscanning na podstawie pól znaku
- dodana mapa vxl wraparound
- zajęty się przypadek gdzie nieujawniony vxls są widoczne na brzegach mapy
- dodane rundy smugowe
- dodane 3. osoba-animacja
- również krew
- przepisał setcolumn funkcje z optymalizacjami i panoramiczny
- dodany pręt z pogawędki
- wprowadzony w życie dynamiczny teren/gracz oświetlenie na podstawie otaczającego zamknięcia
- cały codebase przerobiony surowo do C
- przydzielić więcej zmiennych na stogu a nie stertę (proszę informować o jakichkolwiek przepełnieniach stosu)
- ustawienie przechowane w konfiguracji plik
- ciaśniejszy przydział pamięci
- ustalony warunek brzegowy w kolistych szerokich wachlarzach
- oddzielony oddający kod dla wprowadzenia serwera
- restructered źródło tak serwer i kod klienta podstawy akcyjny
- zintegrować się z mistrzowskim serwerem
- dodany instalator
- unieruchomiony klucz rozkazuje kiedy w pogawędce tryb
- serwer stosuje takie samo zdenerwowanie koloru jako klient teraz


PRZWÓDCA CAŁEGO KLANU SS

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.timik-wirtualny-swiat.pun.pl www.ind.pun.pl www.klan-cs-menele.pun.pl www.bakugan-nevvestroja.pun.pl www.agromex.pun.pl