Tłumaczone w translatorze :D
Ace of Spades Beta 0.75 - dodany click+drag budynek z nacisnąć prawy klawisz myszy - biegnięcie sprintem gracza dodało (V klucz, unieruchamia autoclimb/shooting) - nowy masterserver z gamemode, mapa, i porty -3 dp-person zespół deathcamera dodany (klawisze myszy gracze zmiany) - widz zespół dodał - broń teraz robi inne uszkodzenie bloku - łopata jest silniejsza o bloki (2 ciosy) - drobny shotgun/SMG poprawy - dodane wypuszczone obudowy po kuli - broń określone efekty smugowe - podrasowane efekty cząstki - już pixelation na obracaniu się albo patrzeniu na/z - lepszy związek komunikaty błędu - zagwozdki lokalizacji (ustalone tłumaczenia i charaktery przerobiły) - mniej denerwowania ponownie napłodzić sygnałów akustycznych - kolor chwytaka bloku jest teraz mappable (klucz domyślny: e) - fala ponownie namnażająca co 30 sekund - bardziej zaciśnięty serwer pętla sieciowa (nieco niższe utajenie) - uśmierzone poważne zależności biblioteczne - serwer auto-reconnects aby masterserver
Ace of Spades Beta 0.70 - bijatyka łopaty! - strzały w głowę wskazały - pociski smugowe śrutówki i szarpnięcia - tłumaczenia dla niemiecki, francuski, portugalski, hiszpański, i włoski - usunięte lokalizacje nieprzyjacielskie z planu - pociski smugowe po kuli pokazane na planie - nowy HUD ikony - Serverlist teraz informuje o kraju - lepszy netcode dla aktualizacji wprowadzających - więcej przeładowywać usuwania błędów - lepszy członek ochotniczej służby obrony kraju logika ikry kontrolująca - kliencka analityka wprowadziła w życie
Ace of Spades Beta 0.62 - maniacy śrutówki - podrasowane ikony mapy - kolory wykorzystania zespołowe dla ikon gracza - desaturate kolory gracza (mniej neonu) - ponownie napłodzić odliczania okazany - małe zmiany protokołu sieci - podniesiony ponownie napłodzić czasu w TC - poprawki błędu w programie - uczestnik imienia ma kursor - nowe efekty audio
Ace of Spades Beta 0.61 - nowy tryb gry: Territorial Control - traktowanie czołowe (splash screen, zmiana nazwy, pobieranie danych postęp, czcionki) - nowe ikony mapy i HUD elementy - wrogowie kanonady i orientacje ukazane na planie - dostosowalne imię/kolor zespołowe - dokładniejszy przebojowy wskaźnik
Ace of Spades Beta 0.60 - SMG już nie ssie - globalny killfeed - konfigurowalne kontrole - dodany windowed tryb - łopata teraz ma alt-fire (zastępuje funkcjonalność kilofa) - serwer może składać mapę albo może załadowywać nowy plan bez wznawiania - mapa przenosi teraz sprężony - wireframe ustawienie bloku - teraz móc słyszeć, jak inni gracze przeładowali - strona wyniku teraz jest posortowana - z wskaźnika amunicji - czystsza pogawędka konsola - lepsza rejestracja uderzono - rzeczywisty. ini akta - oddzielne konfiguracje dla klienta i serwera - poprawy protokołu sieci
Ace of Spades Beta 0.58 - nowa broń: śrutówka - strzelba i dokładność SMG wzrosły - dodany brzęk gracza do listy tabulacyjnej - dodane przebojowe wskaźniki - wiadomości zabicia raport broń użyła - umiejętność dodania robót papierkowych serwera - kopniak/zakaz zaiązać z grą umiejętność dla robót papierkowych - umiejętność aby permaban gracze - pogawędka zapobieganie powodzi - serwerowy kolor mgły rozkazuje - adres/połączenie wytworzone przez serwer - ustalona pogawędka przerywanie przeładowuje - Klawisz 'escape"teraz opuszcza pogawędkę
Ace of Spades Beta 0.54 - nowa broń - pistolet maszynowy - nowy votekick system - rama ogranicznik podskakiwał aby 60 fps - znacznie wyższy raycasting precyzja (już więcej pierścieni radarowych) - ironsight odrzut wprowadził w życie - serwerowa fizyka i weryfikacja uderzono - ustalone stanie w kolejce z torebki - bardziej wielkie przydzielanie pamięci dla większych planów - zredukowane użytkowanie CPU z Snem polecenie
Ace of Spades Beta 0.52 - Adres IP lookup ustalony - lepszy autoclimb wyrównując na innych graczy - nie autoclimb spuszczając wzrok - ustalony odłącza o zwycięstwie mapy
Ace of Spades Beta 0.51 - dodany autoclimb wyrównując - minimap zrobić odjazd trochę - optymalizacje działania - serwerowe amunicje granatu liczyć ustalony - zagwozdka palety kolorów -3 rd-person animacja kilofa ustaliła - ukazane działki mapy brzegu
Ace of Spades Beta 0.5 - serwer protokół komunikacyjny sieci Internet zagwozdka zakresu połączenia (podziękowania matpow2) - paleta kolorów jest bardziej równomiernie rozdany - zagwozdka granatu uszkodzenia światowa - caplimit jest teraz jak należy wysłany klientom - minutnik precison podniesiony - prędkość wspinaczki zredukowała (więcej wyregulowań przyjść)
Ace of Spades Beta 0.49 - dodany anty-żal dla wszystkich typów obronnych - nie pokazywać self-kills jak teamkills - rozwiązać zdrowie nie pokazany z łopatą - autoclimb unieruchomiony kiedy przykucnąć
Ace of Spades Beta 0.48 - dodany autoclimb dla kroków 1-blok - dodany krótki ostrzał własnych jednostek o koparki na twojej wersji mapy - dodana opcja homoseksualisty mysza do konfiguracji - dodane limity zdobycia (sprawdzać konfigurację plik) - dodany nowy ironsights - ironsight obraz pociągnięty za HUD - granaty są mniej sprężyste - ustalony teamchat w czapkach - tylko widowisko HUD Weapons włącznik - inna pływająca działka bloku wykrywalnościa - podniesiona rama ogranicznik - wysokość skoku wzrosła - bloki spuszczenia na wodę dokonane odprawy celnej na inicjacji mapy - gracz wskazuje zsynchronizowany w górę z serwerem - serwerowe amunicje synchronizacje zagwozdki - serwerowe kontrole zakresu na wykopaliskach
Ace of Spades Beta 0.47 - zagwozdka spuszczenia na wodę bloku - nieujawniona zagwozdka mapy brzegu
Ace of Spades Beta 0.46 - naprawiona pluskwa imienia - naprawiony generator mapy opuszczający woksel
Ace of Spades Beta 0.45 - dodany minimap - nowe obronny/narzędzie modele z wyższą uchwałą i lepszym oświetleniem - nowy ironsight png (pozwala zakresom) - podniesiony rzut granatu odległość - zdecydowanie domyślne zredukowane do 800x600 - przywrócone uszkodzenie strzelby bloku - serwerowe amunicje wyliczać zagwozdkę - zorganizować uszkodzenie granatu po śmierci - pojemność teraz regulowany kiedy zmarły - naprawiona pluskwa w bloku spuszczenia na wodę wykrycie - ustalony sporadyczny nie ponownie namnażać pluskwy - serwerowe kontrole zdrowia psychicznego montaży mapy - nieuiszczenie instalować książkę telefoniczną zmieniono się pomijać kwestie UAC - getcube funkcja teraz pracuje jak należy - zredukowane użytkowanie granatu szerokości pasma - kolor kraty mapy zmienił - odstępy mapy kraty są teraz nawet - lepsze obchodzenie się z ukazanymi brzegami mapy zaiązać z grą
Ace of Spades Beta 0.42 - naprawiona pluskwa mapy radarowa - umocowany obraz drący się na szybkiej rotacji (móc organizować potencjalny wypadek)
Ace of Spades Beta 0.41 - folder vxl zwiększył instalatora - test wersji zagwozdki
Ace of Spades Beta 0.4 - dodatkowy VOXED redaktor mapy - serwery mogą załadowywać zwyczaj mapy - F1 uratuje mapę zaiązać z grą - dodana krata mapy - kropla na żywo granaty zaraz po śmierci - gunhit sould przywrócony - ustalona pogawędka z caps lock - załadunek mapy zrobiony wszystko w pamięci - więcej okala sprawdzanie indeksów tablicy - ustalony stanąć w kolejce w górę zabić opóźnienia - dodany bardziej serwerowy krętacz wykrycie
Ace of Spades Beta 0.36 - umocowane nieskończone amunicje wykorzystywać - przenieść więcej zmiennych serwerowy - dodać automatyczny zakaz na pewno wyczyny - zmienione stanowisko dowodzenia zapełniające na nowo zachowanie - chwilowo dla niepełnosprawnych uszkodzenie strzelby bloku
Ace of Spades Beta 0.35 - votekicks i kopniaki administracyjne obejmują tymczasowy zakaz - dodane fajniejsze coś anty-krętacz - obniżyć jakiś niepotrzebny przydział pamięci - skok nie powtarza - ponowne wykorzystanie temorary komórki pamięci
Ace of Spades Beta 0.33 - ustalone łamane imiona
Ace of Spades Beta 0.32 - dodane pobieranie danych pasek postępu - testowanie bardziej dynamiczne zarządzanie szerokością pasma - niewielka optymalizacja do ikony mapy rysunek
Ace of Spades Beta 0.31 - rozwiązana kwestia połączenia z wadliwych liczeń gracza
Ace of Spades Beta 0.3 - używając bezpieczniejszego przydzielania mapy pamięci (powinien organizować jakieś wypadki serwera) - roboty papierkowe teraz mogą kopać graczy (więcej kontroluje przychodzenie) - poprawiona uchwała i obraz wzroku z ironsights - używając lepszego sprężania mapy - mistrzowski serwer próbuje nie wpuścić misconfigured serwery - używając ironsights poprawia dokładność - tyle że skakanie urwą się ironsights - uaktualnione czcionki gry - naprawiona pluskwa w intel determinacja wysokości - ustawiony intel poprawnie na gracza - zmodyfikowany HTTP-owy protokół komunikacyjny sieci Internet prośba - allchat wiadomości pokazane w lżejszym kolorze - komunikat błędu próbując wprowadzić na rynek klienta bez polecenia args
Ace of Spades Beta 0.26 - używając bezpieczniejszego sznurka kopiującego funkcje
Ace of Spades Beta 0.25 - wprowadzony w życie votekicking (typ / votekick id# w pogawędce) - dodany anticheat - wprowadzone w życie gromadzenie danych dla przyszłej mistrzowskiej listy zakazu - spróbować minimalizować kołysanie widoku - dodać jakieś testy połączenia przed dodawaniem serwera do listy - zwiększyć czasy oczekiwania serverlist - aktualizacje serwera z mistrzem częściej
Ace of Spades Beta 0.22 - dodana korupcja z torebki sprawdza nie dopuścić do wypadków - próba rozesłania mapy w kawałach - wprowadzone w życie limity transferu rozmiaru okna - przeredagować jakieś komunikaty błędu - musieć mieć na strzelbie przeładować - ustalonym drobnym wypaczaniu gracza modela przy jakichś kątach
Ace of Spades Beta 0.21 - dodane czeki gry wersji
Ace of Spades Beta 0.2 - podrasowana generacja terenu - gracze teraz stoją przodem do strony nieprzyjacielskiej na ikrze - Zdecydowanie teraz może być ustawione w Konfiguracji plik - Zdecydowanie domyślne przesiadło się na 1024x768 - ustalony teamchange guzik samobójczy - ustalone znikanie intel na teamchange - wyniki zespołowe teraz wysłały w poprzek sieci - umocowana sporadyczna mini-łopata albo mini-kilof - zawleczka granatu dźwięk jest teraz pozycyjny - inni gracze teraz robią szturchańcowi łopaty dźwięk - sporadyczna korupcja przysiadu animacji ustaliła - CP nieprzyjacielskie już pokazany na planie - potencjał HTTP IP Request zagwozdka - ironsights teraz checksummed - modele gracza sprawdzili pod kątem odpowiednich wymiarów - ustalone obchodzenia się z klientem rezygnują we wjeździe ekran
Ace of Spades Beta 0.1 - napisał szybkie przypinanie gracza z zawodnym kodem - dodany realistyczny gracz movement/crouching/jumping/sneaking - rozwiązane kwestie zegara minutnika z tarciem i przyśpieszenie/prędkość - przepisał blok spuszczenia na wodę wykrycie z 6-dołączalność i przerwami szczególnego przypadku - dodana grawitacja i wypadające uszkodzenie - dodana pamięć bloku uszkodzenia - dodany kilof - dodana łopata - dodana strzelba pół-samochodowa (z ironsights) - dodane granaty - dodane ustawienie bloku - dodana paleta kolorów i kolor światowy sampling (nacisnąć prawy klawisz myszy!) - dodany stanowisko/ruch zależny odrzut dla broni - usunięty kod png nieba (dynamiczny duszek narty przychodzące niedługo!) - ogólne optymalizacje (prekalkulacja i pomnaża się do kawałka zmiany) - dodane oryginalne dźwięki gry - dodani oryginalni modele gry - dodany spokojny system animacji dla modelów gracza - dla niepełnosprawnych mousewheel wyrównując (niepotrzebny i powoduje kwestie kontrolujące) - wprowadzony w życie wydajny ruiny/granat odbijający kod (nie estnorm () albo cansee () rozmowy telefoniczne) - dodana rama ogranicznik (pozwala aparaturze nagłaśniającej oddychać) - czas zsynchronizowany więcej wydarzeń aby framerate - dodany pełny ekran do widzącej broni - dodane uzbrajanie granatu - dokładniejszy granat odbijając - dodany granat światowy/gracz uszkodzenie - wprowadzony w życie szybki drawsquarefill () - przepisał widok frustrum dokonywając uboju w kodzie gry ograniczyć animację calcs - wprowadzone w życie amunicje przeciwdziałają i przeładowując (bloki górnicze daje cię więcej) - usuwać ammoless broń z HUD - zredukowany mapsizes do 512x512x64 (szybciej pobiera dane, lepszy gameplay) - dodana mapa działająca w czasie rzeczywistym zaiązać z grą - player/teamates/structures pokazany na planie - przeniesiony oddający kod po kodzie gry (zagwozdki jakiś zostawać w tyle) - mnóstwo ujemnych działek skrócenia (w tym glpos.z) - przepisał grę ruch/animacja kod ze zgodnością łączności sieciowej - dokładniejsze kalkulacja centroid dla pływających kawałków - kalkulacja podskoku mgły dla HUD elementy - dodane stanowiska dowodzenia, które dają zdrowie i amunicje - gra jest aktywna teraz zawsze (nie móc przerywać multiplayer) - podniesiony jakość aby Kena najnowszy winmain warstwa (evaldraw) - umożliwić jakieś optymalizacje (16-pogryźć/gryźć kolor i windowed tryby zostaną wyeliminowane) - przepisał drawline2d bez jakiejkolwiek matematyki zapisu zmiennoprzecinkowego - pozycja i precyzja wprowadzająca zredukowana do pływaka (redukować ruch w sieci) - używając cpu vars i funkcje z winmain - regulowany DirectSound zmienne do skali gry - CTF gamemode dodany - wprowadzony w życie efficent duszek hitscanning na podstawie pól znaku - dodana mapa vxl wraparound - zajęty się przypadek gdzie nieujawniony vxls są widoczne na brzegach mapy - dodane rundy smugowe - dodane 3. osoba-animacja - również krew - przepisał setcolumn funkcje z optymalizacjami i panoramiczny - dodany pręt z pogawędki - wprowadzony w życie dynamiczny teren/gracz oświetlenie na podstawie otaczającego zamknięcia - cały codebase przerobiony surowo do C - przydzielić więcej zmiennych na stogu a nie stertę (proszę informować o jakichkolwiek przepełnieniach stosu) - ustawienie przechowane w konfiguracji plik - ciaśniejszy przydział pamięci - ustalony warunek brzegowy w kolistych szerokich wachlarzach - oddzielony oddający kod dla wprowadzenia serwera - restructered źródło tak serwer i kod klienta podstawy akcyjny - zintegrować się z mistrzowskim serwerem - dodany instalator - unieruchomiony klucz rozkazuje kiedy w pogawędce tryb - serwer stosuje takie samo zdenerwowanie koloru jako klient teraz
|